2011-02-28

Helgen

Helgen har kommit och gått igen.. Fredag var en jobbig dag med värk så Tony o Jesper fick åka själva till Sarah m.familj och smaka på fredagsfikat dom gjort. Jag tillbringade kvällen i soffan framför lets dance.

Lördag åkte Tony iväg till backen o åkte bräda och jag försökte vila litegrann. Var ju min treårsdag som opad oxå :) På kvällen skulle det bli melodifestivalen men jag satt framför big brother istället för det var så spännande ;)

Söndag så var grabbarna på badhuset. Jesper älskar verkligen att bada och vill simma och hålla på nu och det är så roligt att han känner så tycker jag :)

Idag var det en trött och seg Lotta som åkte till sjukgymnasten och blev riktigt plågad idag :( Det gjorde så inihelvete ont då hon satte fast akupunkturnålarna och jag började gråta efter hon gått för det gjorde så ont då hon vred på nålarna i nacken/bakhuvudet. Fy fan vilken jävla smärta :(

I eftermiddags så vart det en sväng upp till stan också för jag skulle ju hämta ut medicindosen för veckan och det är ändrad dos nu, i stället för 3ggr/dag ska jag nu ta medicinen 6ggr/dag i stället men lite mindre dos varje gång så får vi se om det hjälper något bättre eftersom det går ur kroppen så sjukt fort för mig.

Skulle egentligen på ett möte ikväll som jag verkligen ville iväg på men istället sitter jag här, som alla andra dagar sista två veckorna och inte kan göra det. Det känns fruktansvärt surt och bittert och jag har flera gånger i eftermiddag fått torka tårar som kommit.

Smärtan är värre nu i afton oxå än vad den varit sista dagarna, vet inte vad som är orsaken till det hela. Om jag gått och spänt mig idag då jag försökt lösa så jag kunde åka på mötet, eller o det är för att jag varit ledsen och då kanske kroppen varit svagare och då känt värken lättare och hårdare? Eller så kanske jag har ondare efter helvetesupplevesen hos sjukgymnasten i morse.. Ingen aning.. Och löns inte spekulera så mkt heller, för värken blir inte bättre för det.


Jag är jätteglad dock över att vi fått så himla fint väder utomhus nu. Vi har haft plusgrader och solsken sista dagarna och det är underbart för jag var riktigt less -20/-30grader som vi haft ett tag innan dess.

Inga kommentarer: