2011-03-04

7.5 grader varmt

Jösses så skönt! Fan tänk er. Början på mars och vi uppe i norra norrland har 7.5grader varmt idag! Det är ju helt galet :) Men underbart då solen lyser för fulla muggar oxå! Love it!

Nåt jag inte gillar är att natten till igår fick jag försöka sova i soffan och det var ingen höjdare så jag var helt knäckt igår morse.. Men på nåt sätt fick jag lite krafter ändå så jag gjorde tortellinigratäng till middag och så plockade jag undan litegrann och sådär. Såg knappt nåt på bigbrother dock, och då går Sanna o Rodney och förlovar sig. Jaja ;)
Däremot tittade jag på Sveriges värsta bilförare och så avslutningen av svensk maffia som jag tycker är så intressant att se på. Synd det var sista avsnittet :(


Jag vill tacka er så hemskt mycket ni som har hjälpt mig i tävlingen. Jag uppskattar det massor och vet ju vilka ni är som gjort det. Tack. Värmer i hjärtat!
Än är inte tävlingen slut så om ni inte har hjälpt mig och vill ändå göra det så klicka på länken HÄR så kommer ni till sidan att registrera er på och då får jag automatiskt en poäng.


I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Jag hoppas att vädret håller i sig som det gör nu, och att orken finns och jag inte har så mycket värk så jag fixar att hitta på något med familjen och kanske tom vänner :) Har varit lite jobbigt detta känner jag.. I morgon är det 3 veckor sedan olyckan :(

Kram på er alla fina människor där ute!

Inga kommentarer: