2011-03-02

Bra dag

Idag har varit en bra dag. Lr ja, det beror väl på vad man jämför det med. Men för mig dom sista två veckorna så räknas idag som en bättre dag än många andra i den tidsperioden.
Jag har duschat, plockat här hemma, sminkat mig, fixat lite "praktiska" saker i lugn och ro och har ändå inte sådär jävla skitont som jag oftast har fått efter jag har gjort nån av dom sakerna.

Missförstå mig inte nu och tro att det var första ggn på två veckor jag duschade idag ;) Det var snarare så att jag klarade av det och lite till utan att krascha i smärta helt :P

Natten har dock varit åt helvete inatt men jag är glad ändå över att smärtan är uthärdlig idag trots att jag gjort en del saker. Har inte behövt äta maxdosen idag på citodonet heller så det är ju bra :)
(Annars har jag behövt ta 8citodon+3 ipren/dag för att fixa värken öht utan att ha ansträngt kroppen i saker som duschning osv).

I morgon är det dags för sjukgymnasten igen och då ska jag säga till henne hur det kändes efter förra gången så får vi se hur hon gör. Jag fixar inte en till omgång med den smärtan som sista gjorde att jag fick. Men hon är väldigt vettig och "småskällde" lite på mig att jag inte skickade min man o hämta henne då jag började få ont sist ;) Så jag tror det kommer fixa sig bra :)

Inga kommentarer: