2011-03-06

Helgen

Sista dagen nu på helgen och jag ska göra första försöket efter olyckan att sätta mig bakom ratten igen. Är livrädd att det ska bli för mkt för armarna så dom domnar av och börjar stråla av smärtan :S Men jag hoppas det går bra. Är ju tre veckor sen olyckan nu och har haft mindre värk dom sista dagarna oxå. Igår gick det som bra fysiskt för mig och så vid 17 då syrran lämnade av Saga här kände jag hur värken från helvetet bara kom från ingenstans.. Jag hade ju inte gjort som något speciellt så sett heller så jag fattar inte vad som hände :S
Så det var bara att trycka i sig lite citodon som jag var så glad över att fått minska på innan och hoppas på att det skulle gå över. Kvällen spenderades i soffan framför melodifestivalen.

Men idag känns det aning bättre igen. Jag går ju jämt med värken men motför den helvetesvärken jag haft så är det lite bättre idag iaf så håll tummarna att jag klarar av att köra bil nu. Är riktigt jobbigt då jag har varit på alla möten med läkare/psykolog/sjukgymnast/hämta mediciner osv osv osv då jag inte kunnat köra pga smärtan och fått lita på andras hjälp hela tiden. Det är jättejobbigt för mig :(

I morrn har jag psykolog kl10 och sjukgymnast klockan 11.30 plus dagen för att hämta ut medicinering oxå så det blir mkt i morrn och vi har ju sportlov här uppe nu, så lilleman och Tony är lediga hela veckan men kan inte ta lilleman med till psykologen och sjukgymnasten osv, så då måste jag kunna ta bilen själv och köra.

Ska åka på viktopsträff idag och då passar jag på att försöka köra själv :) Ska bli skoj att träffa alla brudarna igen och är glad att värken är så pass "lindrig" att jag klarar av att åka dit öht. Jag brukar få rätt bra med positiv energi och få fylla tanken lite av dessa underbara brudar som brukar komma dit. Kommer en ny dit idag oxå så det ska bli skoj att se vad hon är för filur :)

Vad har ni andra gjort för skoj i helgen förresten? :) Har ni passat på att göra något speciellt då det varit sånt toppenväder? :)

Inga kommentarer: