2011-03-26

Lördag

Idag vaknade jag med en av dom värsta smärtattackerna jag känt sedan min olycka. Jag storgrät innan jag ens fått mig ur sängen :o
Efter 2 citodon och 1 ipren hade det blivit lite bättre iaf så det var hanterbart.

Jossan och hennes tös Thilda kom hit och jag var barnvakt åt Thilda medan Tony åkte iväg och hjälpte Jossan med en tv hon köpt. Thilda var så go och lugn så det gick fina fisken att ha henne ett tag. Hon somnade då vi satt och kollade på Bambi sötnöten :) Bjussar på en bild på två slagna hjältar :)



Efter dom var klara och Jossan hämtat Thilda så åt vi lunch och tog det lite lugnt och sen åkte grabbarna iväg och kollade in nåt som var ute på hedensbyn. Var nån uppvisning av nå skotrar och nå snowboard osv.. Vet inte riktigt vad det var men :)
Dom är på väg hem nu iaf och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Värken är ju värre idag som sagt, men just nu hanterbar någorlunda så jag vågar inte göra så mkt för att trigga den nåt mer :S

Hoppas ni andra har en toppenhelg iaf och att ni myser ordentligt :)

Inga kommentarer: