2011-03-24

Middag och paket och paket

Idag gjorde vi persiljetoppad nikkalouktasoppa med bröd och den får en 3a av 5 möjliga i betyg av oss. Vi tillsatte lite grädde i den också och jag tog bara en tugga av brödet, för jag är inget fan av mörkt bröd :)
Blev väldigt mycket soppa dock så jag ringde hit mina föräldrar som också tyckte den var god och det vart ändå över till matlåda i morrn. Nice :)


Idag kom även mitt paket. Jag har ju sålt min skinnjacka som jag älskade så mkt men inte kunde ha kvar då den var ALLDELES för stor för mig.. Har inte hittat nån likadan föränn jag såg den på veromodas hemsida och tänkte jag skulle köpa en ny då jag sålde den andre.. men då jag kollade nästa gång var den slutsåld i min storlek :( Kollade igen två dagar senare och då hade det kommit in igen så jag skyndade mig att beställa en i min storlek för en kvinna hade hört av sig om min gamla så kanske skulle det bli en deal. Tur det, för 3h senare var den slut igen i min storlek :o
Men kvinnan skulle köpa min gamla och den nya kom med posten idag så Tony var snäll och hämtade ut den åt mig :) LOVE IT!


Det är även skickat paket nu till vissa personer så håll utkik i brevlådorna ni som väntar saker av mig :) Den som väntar på något gott.... ;)

2 kommentarer:

Anneli sa...

Ååååå vad spännande! Hoppas det kommer nått till mig :) Jag blev ju en av de som vann ett fint hudvårds paket :-)

Felicia6 sa...

Anneli, ahh det stämmer, du ska ha ditt paket i brevlådan senast idag tycker jag om du inte fick det igår :)