2011-03-13

Mina tankar

finns just nu hos mina vänner som på olika sätt kämpar med olika saker. En vän har nyligen förlorat sin farmor, en annan sin morfar, en tredje har fått sin relation avslutad av sin partner och en fjärde ska börja packa inför flytt till ny lägenhet efter separation med sin sambo. En kämpar med saknaden av sitt barn och står inför ett stort beslut angående barnet och en annan kämpar på med sina studier och svackor mitt i allt.

Jag tänker på er kära vänner ska ni veta och ni vet vart jag finns om ni behöver mig!

♥♥♥♥♥♥♥♥

4 kommentarer:

tessan sa...

Hej hoppas allt är bra med dej!
Var ett tag sen jag var inne och kollade hos dej.

Ha det bra!

kram tessan

Nisan82 sa...

Känns bättre och bättre för varje dag som går och jag kämpar mig vidare även om jag hamnar lätt i svackor igen. Matlusten har kommit tillbaka och jag drömmer inte konstiga drömmar längre heller och får sova hela nätterna. Tack för omtanken och är det något vet jag ju var du finns. Fint skrivet. Kram

Felicia6 sa...

tessan, hej jo som du kanske märker på sista inläggen så kämpar jag på efter en skidolycka.. Vet inte hur lång tid det tar med återhämtning än :(


Nisan, skönt höra det är lite bättre med dig. Jag skrev aldrig ut ditt namn eller något i bloggen ifall du ville vara anonym så skulle du veta att jag tänkte på dig men att ingen annan behövde få veta. Kram

Nisan82 sa...

det är lugnt,tack för att du inte skrev ut namn. saknaden går nu i vågor. Kram