2011-03-31

Så mycket bättre...

...passade regnsetet till lilleman då vi bytte ner oss en storlek :) Vi åkte till webshoppen som låg bara nån mil härifrån och bytte i deras lager, fast dom har en liten affär där oxå. Lär bli fler gånger man åker dit, dom hade tex häftiga barn crocs och fina lego-kläder :)


Gårkvällen gick jättebra för min man på inskolningen och han har fått 5 fler dagar nu framöver han ska fortsätta inskolningen men sen är han klar och fit for fight att jobba där :) han trivs jättebra och det är så roligt att se :)

Om 7dagar ligger jag på operationsbordet.. Kan tom vara färdigopad då. Yikes :) Även om jag försöker förtränga det hela så gott det går så känner jag ändå av lite nervositet men är ju inte så konstigt :)

En internetkompis till mig skickade ett paket häromdagen till Jesper som kom fram igår. Tyckte jag var supergulligt, vi har inte ens träffats irl någon gång och ändå tänkte hon på Jesper och kom ihåg att han gillar bilar. Tack snälla :)

1 kommentar:

kattis sa...

var så god :) kommer nog fler saker i posten från Öland :))