2011-03-12

Tadaa

Den var meningen att vi skulle ha nere i hallen men jag tyckte den vart mycket finare uppe i hallen istället så där hamnade den :) Och som vanligt, så kan inte bilder ge helhetsintrycket så man verkligen ser hur det blev men lite ser ni iaf :P


Gårkvällen gick i plågans tecken. Gud vad ont jag hade hela kvällen :( Men vi blev med besök ändå och surrade och skrattade och spelade lite sällskapsspel och hade trevligt trots mina plågor. Jag fick positiv energi tack vare våra fina vänner som var här! Förstående finns som hela tiden kvar där och gör mig så glad och ja, dom är bara underbara vänner.

Natten har inte sovits speciellt mkt as usual.. För varje morgon jag vaknar känner jag mig bara mer deprimerad pga sömnen och får svårare att ha viljan att kliva upp från sängen men upp kommer jag iaf och kämpar på under dagen.

Idag har jag fått lite gjort här hemma ändå och grabbarna tog Saga med sig och åkte och badade på badhuset. Solen skiner för fullt ute och jag ska se om jag fixar att gå på en liten promenad i solskenet lr om värken hindrar mig. Har väldigt ont även idag, inte riktigt lika illa som igår kväll dock men mer värk än vanligtvis sista 2veckorna.. Men jag tror jag kommer mig iväg på en liten promenix iaf. Man blir ju lite peppad och glad av solen :)

Ikväll blir det melodifestivalen. Är det något ni kikar på? Vem/vilka tycker ni isf ska vinna och hur ska ni alla spendera lördagkvällen? :)

Kram på er!

Inga kommentarer: