2011-03-11

Tidig present men sen leverans

Jag har fått veta en present i förskott :D Tony berättade vad han hade tänkt ge mig men att det blev förstört pga att leveranstiden gjorde så att jag inte skulle få den föränn typ 22a april.. Men då sa jag att jag gärna väntar, för mig spelar sånt ingen roll. Jag är glad att han gjort sig besvär för mig och ville köpa den där åt mig :)

Så han la beställningen iaf nu då så jag kommer om en månad äga en sån här där det kommer stå mitt namn där vid fickan :D


Sen köpte han en svart till sig själv oxå, men han kommer ha utan namn.
Vi kommer vara så myspysiga här hemma ;)

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!! undrar om dom ni har beställt är en kopia av onepiece om det är det samt om dom är lite biligare än onepiece så undrar jag var ni har beställt?? tycker orginalet är så dyra!! =O) Mvh Maria HTT://glittersmulis.blogg.se

Felicia6 sa...

Hej Maria :) Jo det är en "kopia" från ett ställe som kallar sig för ziperall :) Dom har halva priset på sina onepiece fram till 18e så passa på att shoppa där ifall du är sugen på en :) I vanliga fall kostar dom lika mkt som äkta onepiece så nu kostar dom drygt 600 och betydligt mer prisvärda :) Enligt andra som köpt dessa så är dom toknöjda och det är jättemysigt tyg :)