2011-03-09

Utbildning

Gå utbildning med mig!!

Jag ska gå på två heldagarskurser i april. 16e april är det hudvårdsutbildning och 17e april är det makeuputbildning här i Skellefteå. Sista datum för anmälan är en månad innan så hojta om ni är intresserad att gå dom med mig :)


"Mycket gedigen kurs och hålls av en utbildad hud terapeut/makeupartist, mycket praktisk övning under dagen. Ett mycket fint kompendium och diplom för utförd kurs att ta med hem ingår också.
Lunch och fika ingår och förstås en goodiebag.
Priset ...är endast för allt detta 500 kr per kurs och faktureras EFTER kursen är genomförd. OBS bindande anmälan."
------------------------------------

Ni kan maila mig på viktopad@gmail.com om ni är intresserad av att gå en eller bägge utbildningarna :)

1 kommentar:

Milo Lilja sa...

Tack för dina rader om mina bokmärken! =) =) Det är kul att pyssla ihop alla möjliga saker.

Kram Milo