2011-04-30

23 dagar senare

Och vi har tagit bort tejpen som dom satte dit på återbesöket förra tisdagen. Jag tyckte dom blivit så kladdiga och att det behövde luftas så jag rådfrågade Tony om vad han tyckte och han höll med mig så han hjälpte o tog bort dom :) jag hade fått rådet på återbesöket att låta tejpen sitta så länge den satt nämligen men ja, vi tog bort den nu ändå pga det jag skrev :) Tony hjälpte mig att smörja hela vägen runt för huden är sjukt torr efter operationen och vi får smörja hela tiden runt för det svider och kliar som fan pga torrheten.

Ärren ser riktigt bra ut nu och tack och lov så har det läkt ihop även där det släppte förra veckan så jag tycker det kommer bli toppen detta då det börjat bli bättre inom alla håll o kanter efter open :)

Här får ni nån bild på ärren, på första bilden så är ena höftbenet just utanför kortet på vänster sida och "rumpskåran" kommer längre ner utanför kortets högra sida om ni fattar :) dom andra två bilderna är tagna på vardera sida av mig :)










- Lotta via iphone 4 eller iPad2

1 kommentar:

Therese Johansson sa...

kommer att bli sååå fint det dära!
Önskar få se en helkroppsbild både frammifrån och bakifrån någon gång om du vill visa. Har själv gjort en stor buk med kombinerat lårlyft. Låren blev ingen större skillnad på tyvärr. Funderar på att göra baksidan så jag får ett stjärtlyft.Man hittar inte så många bilder där man kan se lyft på baksidan eller hela runt om.
Ha det gott!
Kram Therese