2011-04-14

7 dagar sedan

Idag är det exakt en vecka sedan jag var nyopererad uppe på avdelningen och inatt har jag tidvis sovit på sidan. Woho. Inte länge kvar till jag kan sova på mage igen som jag brukar :) Tog loss gördeln en stund igår för vi ändrade den lite grann och gud vad svullen jag är men det kommer bli så sjukt fint sen då det läkt klart :)

Kära mamsen har varit här idag och ätit middag med oss och Jespers paket med ny sackosäck och legowear-tshirt kom idag o glad blev han :)
Jag är trött som ett as, varit uppe på benen nästan hela dagen sen klockan 06 i morse så det känns i huvudet och op-området. Diskade o plockade undan en del idag Och gjorde soppa till middag som är sååå god :) jag brukar aldrig äta soppa men gillade soppreceptet som kom med linas matkasse jag vann så det blev den :)

Kan säga en sak.. Jag märker att jag inte äter min adhd-medicin och tack o lov så är det snart dags att börja igen!,,

Blir tidig kväll ikväll känner jag, hoppas ni haft en fin dag alla :)


- Lotta via iphone 4

Inga kommentarer: