2011-04-05

En tid

Det har hunnit gå en tid nu.. Det har hänt mycket. Tony har fått jobba lite extra redan på det där boendet och jag är jätteglad för hans skull.

Jag har åkt berg och dalbana men den har dykt mer och mer neråt.
I fredags var jag redo att ge upp allting för jag pallade inte. Mådde riktigt pyton. I lördags samlade jag kraft nog att fixa här hemma och ta emot alla gästerna som hela tiden avlöste varandra mellan 12.30-22.00 ungefär. På hela den tiden var det gästfritt typ 20min där runt 17-tiden..
Tack alla ni som kom, jag är jätteglad över att ni tänkte på mig och att ni dök upp för att fira mig! Sen presenterna, dom var en bonus. Det viktigaste för mig var att ni tänkte på mig!



Söndagen fortsatte depp och falla neråt och måndag så ringde dom från medicinska och det har blivit galet med min adhd-medicin och licens osv så jag står utan adhd-medicin nu tills det är löst.. Har även suttit utan sömnmedicin men det har jag fått idag så det är löst. Däremot adhd-medicinen kommer jag få vara utan till nästa vecka nångång.. Kanske tom ännu längre än så.
Har redan märkt av att jag inte tar min medicin. Kom på 45min innan halv ett att jag då skulle vara hos sjukgymnasten. Jag om någon brukar ha sjukt stenkoll på möten och sånt och vara 15min innan möterna på plats. Jag har inte fått många knop gjorda hemma. Klockan är snart 18, vi åker tidigt i morgon till Umeå lasarett och jag har varken fått städat här eller börjat ens ta fram väskan att packa i, inför operationen..

Klockan 13.00 i morgon ska jag skrivas in på avdelningen och jag är först ut att opereras på torsdag morgon sa dom då jag pratade med operation i måndags.

Så jävla mycket jag har velat få ur mig som istället nästan får mig att kvävas för jag känner sån ledsamhet över min blogg :(


Dom ringde nyss från blomaffären inne i stan och berättade att dom hade blommor som skulle levereras till mig och undrade om jag var hemma, så jag väntar med spänning. Vem har skickat blommor till mig? Vem har haft en tanke som dom la på mig? Åhhh vad gulligt iaf :)

1 kommentar:

Therese988 sa...

Grattis på din födelsedag!
Och lycka till med din op det kommer att gå kanoners ska du se.

Kram Therese