2011-04-19

Men yey eller inte




Här kan ni läsa om vad som skett i Skeå och som dom pratar om på nyheter osv : http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article1154445.ece

Finns flera artiklar där.. Men inte konstigt alls då att jag hört folk runt mig prata om hur deras magsjukor varit så konstiga och långdragna och inte innehållt kräkningar osv. Och jag som varit livrädd att få det som nyopad. Inte roligaste ligga o kräkas då liksom ;) även om dom nära mig inte kräkts så har man ju ändå trott på att mansjälv kanske skulle höra det om jag åkte på skiten. Fick reda på orsaken då vi var på väg till mitt återbesök i umeå på lassa :) sen under tiden vi varit på sjukhuset så töms tydligen skeås affäer på flaskvatten så nu passade vi på att köpa lite i Umeå så får man väl koka sen då det är slut om det fortfarande är slut i affärerna då :)

Skriver ett till inlägg senare om hur det gått på sjukan, ska iaf dit igen om två veckor :)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: