2011-04-27

Min lyckodag :)

Idag verkar det vara en superbra dag för mig då det gäller att vinna/få saker :o
Först fick jag ju hem väskan jag kämpat att få med hjälp av fina människor runt mig, sen kom min make hem med denna sladd som present för att jag varit så himla glad idag så jag förtjänade en present tydligen :) det är en sladd så jag kan koppla min iPad2 till tvn och kolla via den skärmen på bilder, serier osv :)





Som om inte det var nog så fick jag ett tröstpris i Jessicas tävling: http://jagvillligga.blogspot.com/2011/04/vinnare.html :) okej, jag vann inte men visste inget om några tröstpriser så jag är superglad ändå :) fick trosor i tröstpris :D Så nu är hon mailad mina uppgifter och så ser jag framemot paket :D

Åh jag är så glad så glad :D


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

1 kommentar:

malle sa...

Sv: Ja, det är ofta strul! :(
Men nu skulle han försöka se till så de skickar en bil i tid hit med. Sen bad jag om en gräns vid 8:00, då jag vill ha betalt av dem för att köra henne själv, skulle få svar på det imorgon.