2011-04-13

Mitt mående

Som ni förstår så har jag inte haft så mycket ork att skriva mer ingående om mitt mående och så efter open. Tar mer kraft och energi att skriva om det än att skriva ett kort allmänt inlägg om Tex min vinst osv.. Jag har ont och försöker vila mycket. Blev av med dränen igår och bad samtidigt om att få veta mitt hb och det fick jag. Har ett hb nu på 98 men dom visste inget om vad som skulle göras eftersom det är Umeå som har opat mig...tur jag ska dit på tisdag för återbesök iaf :)
Känns enormt skönt att vara utan dränen och hoppas att jag lättare stärks nu i återhämtningen då dom inte skaver och är ivägen :)


- Lotta via iphone 4

1 kommentar:

scrapmoster sa...

Det är fullt förståeligt. Ta den tid du behöver.

Den där plånboken var ju fiffig i högsta grad. Var kan man köpa en sån??

Kramen i