2011-04-08

Operation

Igår opades jag ju och allting gick bra. Open tog 5h i stället för beräknade 3h för dom opade hela vägen runt så dom fixade även fram på magen oxå.

Mitt hb låg på 85 efter open så igår kväll fick jag två påsar blod. Bilden är tagen igår, ungefär en timme efter jag kommit upp på avdelningen.


Jag har ont och måste ligga i sträckt ryggläge vilket gör att jag har svårt få mig upp. Sen lär jag inte bli utskriven i morgon utan snarare måndag men det förstod jag redan med tanke på hur stel jag fortfarande är. Tar mig inte upp till sängkanten ens.. Så min 30årsdag blir att spenderas här och jag bad Tony att köpa mig en princessbakelse i morrn att fira med ;)


- Lotta via iphone 4

3 kommentarer:

Lott@ sa...

Skönt att höra det gått bra!

Lite trist att fira i sjuksängen men du får ta igen det med nära & kära senare!

Anonym sa...

Krya på dig

Trollmamma sa...

Krya på dig!

Du ska se att personalen där du ligger kommer med lite gofika ;) De ser ju att du fyller år, och då brukar de fixa nått extra vid nån av måltiderna...i allafall här i Skellefteå gör de det ;)