2011-04-26

Vardag

Nu är det tillbaka till vardagen igen med allt vad det innebär. Lilleman på förskolan och Tony med skolarbete. Jag har röjt här hemma idag i massa byråer och lådor där man har lagt bort småpryttlar och papper och även klädkammaren har jag röjt i så gott det har gått.
Sorterat massa papper och det har ringt massor hit och jag har ringt och fixat med saker.

Det ringde från fk idag bl.a... En ny handläggare IGEN.. Men denna verkade väldigt trevlig och pratade på en hel del och en sak hon sa åt mig gjorde mig väldigt glad och jag sträcker lite mer på mig.. Hon sa nämligen att jag måste vara otroligt stark som klarar av att gå igenom allt jag går igenom och att det inte är många som fixar det så bra som jag gjort och att jag ska tänka på det då det känns jobbigt, att jag har en otrolig styrka :) att en handläggare på fk säger det till mig gör mycket ska ni veta :) vi pratade vidare om framåt och hur vi ska göra det så bra som möjligt för mig och jag har en liten uppgift att tänka på o maila henne om oxå.

Tony ringde och fick tag i ziperalls kundtjänst och vi fick kollinumret. Då vi kollade på postens hemsida så var det bara elektronisk förhandsinformation som stod som info. Gjorde inte min dag så speciellt mycket... Hade ju velat ha den som nyopad och har väntat i evigheter nu på att få hem dom :(




Lunch blev från Linas matkasse, fetaostfyllda lammfärsjärpar med klyftpotatis och grönsaksragu. Helt klart godkänd mat :)
Middagen blev mys i tvrummet med tacos :) mycket väl godkänt ;)



Haha kolla knaskissen :p han ligger alltså och sover sådär... Man kan nu tro att han kikar ner i väskan men han sover alltså haha :)



- Lotta via iphone 4 eller iPad2

1 kommentar:

Milo Lilja sa...

Haha! Det verkar vara en vanlig fetisch hos katter. Våra älskar att ligga på väskor. Sötnosarna. :)
Kram milo