2011-04-10

Världens present!

Jösses. Först igår så fick jag tårta och örhängen och grattiskort av min make på födelsedagen men sen på eftermiddagen dök han upp igen med en ny present. En ipad2!!!! Fatta vilken chock jag fick :o
men glad något fruktansvärt såklart :)

Idag kom nästa överraskning. Jag fick åka hem :D har fortfarande dränen och ska tömma dom o mäta men senast tisdag ska dom tas och jag ser inte framemot det. Kommer ihåg hur hemskt det var förra bukplastiken.. Bläää.
Denna op hade dom tagit bort 1.2kg hud från rumpan och 0.2kg från buken så tillsammans med gamla bukopen är det taget 2.1kg hud från rumpa o mage :) det är en hel del det :)









- Lotta via iphone 4

1 kommentar:

Pernilla sa...

Grattis i efterskott på din födelsedag! Jag hoppas också att det onda efter operationen har försvunnit, det är aldrig trevligt att ha ont :)

Jag har följt din blogg ett tag nu. Vilket jobb du har gjort som har gått ner över 75 kg sen efter GBP-operationen, starkt jobbat. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att du känner att du kan lära dig leva med din ADHD.

Jag har en förlossningsskada, et är en liten CP-skada, som kallas för vänstersidig hemipligi( svagare på vänstersidan av kroppen, dålig finmotorik i vänster handen och lite sämre balans än andra). Jag har varit överviktig sen fem årsålder. Eftersom jag inte kan träna lika hårt som alla andra för då får jag väldigt ont i kroppen så bestämde jag mig för att göra en GBP i september förra året gjorde jag den och mitt liv ändrades till så mycket bättre :). En psykolog har gjort tester för att se om jag har några kognitiva funktionsnedsättningar vilket hon kom fram till att jag har. Hon fastställde även diagnosen ADD. Äntligen börjar det falla lite på plats varför jag har känt som jag gjort under min uppväxt och skoltid. Men det kommer ta tid att lära sig anpassa sig och lära sig mer om vad diagnosen innebär.

Du och din familj får ha det så gott, ni ser ut att vara så lyckliga :)

Hälsningar Pernilla