2011-04-24

Veckan som gått

Jag är rätt dålig nu på att uppdatera men jag har ingen ork, troligtvis är det smärtan och järnbristen som har del i det hela. Tisdag blev ju heldag i Umeå och onsdagen blev även det mer fullt än tänkt.. Vi körde syrran för hon skulle köpa ett Nintendo ds från blocket till sin dotter och så var vi och hämtade ett påskägg som Jesper fått av Camilla och Jonas och sen fortsatte vi till solbacken för att hämta mediciner på Apoteket och sen in på Ica maxi för att handla.

Där hittade vi FLINTASTEK till min mans stora förtjusning så det köptes och så bestämdes det middag hos mina föräldrar. Skjutsa hem syrran och sen vila lite här innan det var dags för att åka till mamma och möta upp syrran igen och allas familjer njöt av grillad flintastek och potatisgratäng och övrigt gott.

Väl hemma igen var man ju knäckt och det blev sängen ganska fort :)

Torsdag så försökte vi plocka lite här hemma och ta det lugnt för vips åkte Tony iväg och jobbade 15.00-21.30. Blev lite tvtittande från sängen på kvällen och sen försöka sova.

Fredag så vaknade vi och jag hade lyckats riva upp en bit av mitt sår så försökte plåstra om mig lite, har försökt sova lite på sidan/mage som jag brukar och rev väl då upp vid ljumsken då jag vridit mig lr nåt.
Tvättade och sådär under dagen och sen på kvällen ringde det på dörren. Då hade tony i smyg bestämt filmkväll med SmurF så det var han bakom dörren :) vi såg filmen men så var SmurF tvungen åka på slutet av den för han skulle köra några på krogen..

Lördag så åkte Tony och jobbade igen, 07.00- 16.00 blev det då och han verkar trivas som fisken i vattnet där iaf, stor skillnad nu då han kommer hem från jobbet mot då han jobbade på andra stället. Dom hade varit ute på cykeltur i det fina vädret och så :) min kära mamma dök upp på förmiddagen och tog med sig Jesper så jag fick försöka vila lite. Tack snälla mamma :) har fått mer värk kring såret hela vägen runt sista dagarna :(
Blev en del sängliggande för att se om det blev bättre att vila men ändå räta ut kroppen. Kikade lite på Tre Kronor som jag börjat se igen :)



Då Tony slutat så åkte vi upp till mina föräldrar för att äta påskmiddag med syrran och hennes familj och sen åkte vi rätt snabbt hem igen för min värk. Trevligt dock komma ut lite kände jag. Blev tidig kväll igår oxå.

Idag så lånar syrrans familj vår bil och sen ska mina föräldrar låna den efter dom och så ska Joanna m. Familj komma hit och så var det prat om att Thimmy o Nina skulle komma hit ikväll :)

Måste städa här hemma idag och så har jag plåstrat om såret som gått upp för det har gått upp igen ;( solen skiner ute så det blir kanske även en sväng ut och se om Jesper vill cykla lite eller gå till lekparken eller så. Vi får se vad som hinns :)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: