2011-05-08

Gbp - Gastric bypass

Det är sällan jag skriver så jättemycket nuförtiden om min gbp jag gjorde i februari 2008 men vet att flera av er som följer mig, gör det av den anledningen att jag gjort den. Jag hoppas att ni ändå trivs att läsa min blogg och känner att ni har ett stöd av mig och att ni alltid kan maila mig frågor om ni undrar över något :) maila bara till viktopad@gmail.com isf :)

Just nu verkar jag stå ganska stadigt på dryga 57kg. Iaf sista gångerna jag vägt mig har jag stått ungefär på det. Kanske är det där som kroppen trivs bäst att ligga på? Jag vill börja träna lite muskler men får vänta med det tills såren från rump- och bukplastiken har läkt ordentligt och läkaren säger okej. För nu har det börjat bli bättre med att få i mig mat igen, och ja, jag har ju gått upp 10kg igen från min lägsta vikt så jag har lagt på mig lite. Misstolka det inte, jag vill inte träna bort det jag lagt på mig. Absolut inte, vill inte gå ner något i vikt!








- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: