2011-05-07

Glimt av den glada biten av livet

Igår blev vi spontant bortbjudna till fina Sarah m. Familj så vi åkte dit efter vi hade ätit middag. Barnen var lite trötta men ändå skötte dom sig bra och lekte och vi vuxna satt och surrade och bara hade det bra.
Då kom det en glimt av dom stunderna jag så sällan får ta del av. Dom stunderna då jag på riktigt kopplar av och känner en lycka. En glädje med livet och hur bra en del stunder faktiskt kan vara.

Och vi gjorde inte ens något speciellt, utan det var bara sällskapet och den avslappnande atmosfären och inställningen att man kan vara precis den man är och hur man mår och det ändå är okej. Och det gjorde att jag kunde slappna av för en stund och bara njuta. Det är otroligt sällan dom stunderna kommer men jag är så glad vi åkte igår och jag fick känna så. Är tacksam att ha så fina personer i mitt liv!

Idag så åkte lilleman på kalas för en stund sedan till William och som han undrat hela morgonen om när det är dags att åka :) sötungen :)
Men nu är han där o har säkert jätteroligt :)

Jag ska ta mig ork och städa här hemma efter veckan med hårig hund här :) Tony ska lägga sig och sova oxå sen för ikväll gör han sin första natt på sitt extrajobb, är iväg o jobbar 21-07 i morrn. Sen tackade han ja till jobb i morrn 16-21 oxå så han får försöka sova ordentligt i morron då han kommer hem från nattpasset.

Jag har förresten bokat in mig på en till storseans :) fick ett tips av en läsare och kollade upp hemsidan och bokade in mig på den. Ska gå med Maria, det ska bli trevligt :) är det fler som vill hänga på så boka plats ni med :)
Det är den 26e maj klockan 18.00 i folkan ursviken :)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: