2011-05-17

Morgonmedicin och tisdag

Tur jag har mindre mängd senare under dagen.. Tar adhdmedicin varannan timme under dagen, och järndroppar två ggr/dag och smärtstillande under dagen och sömnmedicin innan sängdags.. Men bara morgonen jag äter såhär mycket :( blä för tabletter men måste man så måste man ju




Idag är det tisdag och kortdag för Tony på praktiken och lilleman på förskolan. Dom är borta till 12.00 bara :) klockan 13 är det sen dags för inskolning på fritids. Kan inte förstå att min son börjar vara så stor :)

Idag tänkte vi inviga första rätten från linas matkasse :)
Tunnbrödswrap med lammkorv, kyckling och tzatziki blir det idag och det vattnas ordentligt i mun på mig redan nu då jag tänker på det :D


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

4 kommentarer:

GBP sa...

ÄR också GBP-opererad och har precis hittat till din blogg. Vad är järndroppar för något?

Felicia6 sa...

GBP, det är niferex, men på flaska med droppkork :) man droppar ur 35droppar i ett glas med pärondryck tex och dricker :) Så är det lättare få i sig allt för mig som opad, än vad det är att få allt järntillskott ur en tablett då vi inte tar upp lika bra från tabletter :)

Karolina sa...

Jag måste fråga. Vart har du hittat den där vecka medicineringsasken (eller vad man nu kallar dom)?

Felicia6 sa...

Karolina, på apoteket :) vet inte om det är Apotek hjärtat eller kronans droghandel men nån av dom :) finns i flera färger :)