2011-05-02

Mysisen har äntligen kommit!

Idag åkte jag och Tony in till stan för att luncha med Camilla på Dallas, första gången på evigheter sedan jag var iväg nånstans förutom till mamma känns det som :o åt gott och hade trevligt tillsammans tycker jag, hoppas vi ses lite oftare bara.



Efter det åkte vi till Ida som tog ur löshåret på mig och så bokade vi in en tid nästa vecka för att håret ska få vila lite innan vi börjar färga och fixa i håret. Jag funderar på att bli mer ljushårig :)

Då jag var klar där så hämtade jag medicin på sjukans apotek och sen hem för då tröt min lilla ork jag hade haft. Hemma fick jag ett sms om att våra ziperalls fanns att hämta på ica så Tony åkte iväg och hämtade dom. Då han kom tillbaka jämförde vi kollinummer för det vi fått stod det fortfarande elektronisk förhandsinformation.. Och jo, såklart var det olika kollinummer... Men då vi öppnade paketet var det våra ziperalls där iaf som tur var :)

Dom var såå sköna. Lätt mitt absoluta favoritplagg att ha på mig här hemma. Tjock och mjuk och gosig och härlig :)






- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: