2011-05-19

Onsdagen

Igår var det först utvecklingssamtal på förskolan och så ett överräckningsmöte samtidigt så det var vi, lilleman, förskolefröken och så en fröken från skolan med.

Gick jättebra och var bara bra saker som blev sagda om Jesper och även tankar om skolgången och eventuella problem som kan uppstå då och det var vettiga dialoger och jag tror det blir jättebra :)

Efter det var avklarat så gick Tony till sin praktik och jesper var på förskolan och jag åkte på möte hos psykologen. Väldigt givande samtal även där och jag fick hemläxa dessutom. Kommer bli jobbigt men det kommer det nog vara värt i slutändan för mitt mående.

Hämta mammsen på stan och så begav vi oss till solbacken och handlade lite och sen hem och krascha ;) nej inte riktigt men nästan. Haft sån värk och var så trött i skallen av morgonens möten så jag behövde lite lugnt.






Blir väldigt besviken på vissa människor som jag trodde var mina vänner... Dom drar in mig i saker jag inte har med att göra och beter sig illa och jag blir bara ledsen, inte arg eller irriterad utan ledsen och besviken.
Men det är hos dom problemet ligger. Det är dom som av någon anledning beter sig som dom gör. Men det är ändå ledsamt.

Idag blir det köra mamma till doktorn och så en sväng ner på stan igen och byta en klänning. Lilleman var på inskolning i morse på skolan igen och hade det jättebra :)



- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: