2011-05-12

Sista tiden

Har bloggat väldigt dåligt sista tiden överlag. Det är för det varit full rulle. Återbesöket i Umeå. Tony som jobbat och varit på praktik och ibland bägge på samma dag och jag har varit utslagen av den här jävla pollen :( nu äter jag tabletter varje morgon plus att jag tar ögondroppar två ggr/dag. Precis fått utskrivet nya ögondroppar på recept för dom andra slutat fungera. Dock känner jag av det även av dessa :(

Solen skiner och det är underbart! Satt ute på balkongen igår och åt middag innan jag åkte på Vipkvällen/våryran och det var så skönt :)


Förresten har jag en fråga jag vill ni alla ska svara på :) VINTERKLÄDER och SKOR! Hur förvarar ni dem och vart? Speciella klädpåsar o skolådor? Svarta sopsäckar? Kartonger? Inne i en klädkammare eller ute i kallförrådet? Berätta!


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

1 kommentar:

Johanna W sa...

Vinterskorna har vi i en pappkasse. och vinterjackerna har vi i i klädöverdrag och allt förvaras på vinden