2011-05-23

Som vanligt

Som vanligt är det full rulle. Tony på massa praktik och jobb och det är möten hit och dit och jag har ju hemläxan jag kämpar på med varje dag.
Helgen var det praktik för Tony. Söndag så grillade vi tillsammans med mamma och syrran m. Familj och hade supermysigt. Jag gick dock hem tidigare än grabbarna.





Sen då grabbarna väl kom hem så somnade lilleman under rumsbordet och i morse sov han ända till kl10! Jag var tvungen kolla så han levde, för han sover sjukt sällan så länge.. Kan nog räkna på en hand dom gånger det hänt i hans 5.5åriga liv.. Han är en sån som vaknar mellan 04-06.. O samma med att somna.. Han somnar inte om man inte lägger honom som rutin.. Så jag vart chockad :)


Balkongen har fått sig nya dynor. Dom andra blev lite små ;) så jag fick tag i nya fina som blev perfekt :) idag fick jag dessutom blomlådorna fyllda av min kära styvpappa så nu ska det bara växa o grönska mer i dom :)




- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: