2011-05-04

Terry Evans

I morse hade jag paniken. Hittade inte min biljett till Terry Evans storseans som jag så noga hållt reda på :o
Har haft den i väskan sedan den kom för nån månad sedan men nu var den spårlöst borta :( och slutsålt är det ju såklart oxå till seansen!

Men efter jag vänt upp o ner på huset några gånger så hittade jag den äntligen så ikväll ska jag iväg på storseans :) det ska bli sjukt intressant att vara med på den, har inte så stor koll på han o hans seanser sen innan :)





Sen ska det bli jätteroligt också att komma ut och göra något som jag inte brukar. Känner mig nästan som min egna inredning här i huset nuförtiden. Enda gångerna jag går utanför dörren är ungefär då jag har något möte, ska hämta ut mediciner, nångång går till mamma eller i enstaka fall hälsar på någon/lunchar med någon. Men det är som sagt väldigt sällan nuförtiden det sista inträffar.

Måste ta tag i sociala biten känner jag och trotsa måendet och ångesten. Tom min psykolog har sagt att jag måste ut och göra roliga saker o trotsa ångesten nu för det har börjat bli lite av en social fobi ovanpå allt annat också nu :(

Sist vi hade barnvakt och Jesper sov borta (förutom då jag var inlagd och opererade mig) Det var då olyckan i skidbacken var.. Och det var i början på februari... Gången innan det som Jesper sov hos sin mormor och morfar var före sommaren förra året. Nångång i höstas sov han hos sin kusin, typ 3 ggr. Och nångång under sista året har mina föräldrar varit här en stund medan vi gjort något men oftast då det varit kortare barnpassning av mina föräldrar eller min syster så har det varit pga något vi gjort i "nyttans" tecken. Tex då vi bytte sängar osv.

Och det är inte heller ofta jag är iväg och gör något "större" själv heller... Jag och SmurF åt middag på LosPepes och såg film strax före min olycka.. Kommer inte på någon mer gång sista tiden jag varit iväg och gjort något mer speciellt bara jag...
Eller jo, åker ju en söndag varje månad på viktop-träff och äter lunch i stan med ett gäng andra viktopade :) men det är mkt för att surra om det som hör till som opad o träffa folk i samma sits om ni förstår :)

Så ikväll ser jag framemot att åka iväg på en sån där stor grejj :) jag hoppas det blir roligt :)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: