2011-05-12

Umeådagen

Efter vi var klara på sjukhuset åkte vi och åt lunch på McD. Jag gillar inte donken så mkt men deras McChicken tycker jag är god och så ville jag köpa hem cheese åt min cheesegalna make :) då upptäcker jag att dom har ju McChicken junior där, perfekt för mig som inte orkar en hel :D så jag köpte en sån och en dricka bara :)


Sen hittade vi en utemöbel som passar in på våran balkong äntligen :) vill inte ha sånt balkongset med bord och två stolar, utan vill ändå rymmas typ fyra stycken.. Och ha rektangulärt bord oxå och det är int det lättaste att hitta.. Men jag gjorde det :D



Så då vi kom hem till Skeå så var det bara bära upp kartongerna och ut på balkongen och skruva ihop allt :)



Inte konstigt jag var knäckt på kvällen ;)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: