2011-05-12

Utkastad hemifrån

Igår blev jag utkastad hemifrån ;) Tony har ju påbörjat sin praktik nu och det är både dagar, kvällar och helger och igår skulle han jobba kväll så jag skulle ju ta Jesper då han kom från förskolan.

Samtidigt var jag bjuden på vipkväll/våryra med Oriflame och fler utställare i folkets hus här i Ursviken och hade så gärna velat vara där, samtidigt som jag velade pga mkt folk.. Sen då Tony fick praktiktiden så var det ju inget snack om det utan fick ju vara hemma. Men då mamma fick nys om det så kastade hon ut mig ;) hon tyckte det var dags att jag fick mig ut lite och skulle hämta lilleman på förskolan och komma hit o lägga honom och vara här tills Tony kom hem.

Så jag åkte. Det var jobbigt, och jag var helt trött o slut i skallen då jag kom hem men det var så värt det. Hade trevligt, surrade med bekanta och kollade på utställarna och det som hände på scen. Så tack mamma, för att du kastade ut mig hemifrån ett tag :)















- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: