2011-05-03

Yey

Idag kom lillemans mössor så han ska få prova dom då han kommer hem från förskolan :) den färgen på igelkottarna är mer ljuslila än bilden visar.. Fick inte med rätt färg med kameran :)



Umeåresan blev inställd idag men jag pratade med dom via telefon på morgonen och skulle få en ny tid till läkaren. Mitt blodvärde låg på 98 så jag måste fortsätta med järndropparna och så måste jag kolla nytt värde på vc i min stad oxå.
Tur jag inte åkte dit.. Mådde pyton på morgonen, snorar, ont i huvudet och kroppen och fryser o svettas omvartannat och började må illa och få ont i magen så jag fick springa på toa och ja, var inte roligt! Flera gånger fick jag springa o sätta mig på toa samtidigt som jag hulkade i en påse jag höll i :( men sen lättade det en aning men nu har jag "svettvallningar" igen och förkylningen har jag ju känt av hela dagen.

Idag har Tony fått sina praktiktider på hemtjänsten där han ska vara i fyra veckor från nästa vecka och ja, det är blandade tider och inte alltid så roliga tider men så är det ju inom vården och han pluggar ju till uska :)

Till middag idag blir det invigning av denna veckas matkasse oxå. Fisken ska vi göra. Mums :)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: