2011-06-08

2 mån

Kom på att igår var det två månader sedan jag gjorde min rumpplastik med korrigerande bukplastik :o
Nu börjar jag nästan glömma bort den, för det var "evigheter" sedan jag gjorde den, men så kom jag ju på nu att det är ju bara två månader sen.. jag är fortfarande relativt nyopad och då är det inte konstigt att jag inatt haft lite ont runt ärret.. Kan ju ta upp till ett år innan man är helt läkt och åtminstonde 6månader innan man kan börja känna sig redo i kroppen så att säga..

Jag har inga bilder att visa just nu, kanske senare.. Det är ju lite utsatt ställe som jag inte gärna visar upp så jättemycket av ;) Men bullen på magen är kvar och även det hårda under bullen även om det blivit lite bättre o bullen är aning jämnare än från början. Men dom sa ju att på återbesöket om 6månader så kan vi se om det blivit bättre, det kan vara ärrvävnad från förra bukplastiken som ställer till det och då kommer det mjukna upp och bli mindre med tiden så vi får hoppas det :)
Det är ju mest att det ser ut som jag har lite mage och fett där, så det ser ju inte "konstigt" ut för folk, bara jag som vet och då jag inte har kläder på mig :)

Inga kommentarer: