2011-06-14

Afton på balkongen

Sitter med min kära man på balkongen och njuter av aftonsolen och är mätt i magen :) middagen idag blev Grillad lax och sparris- och färskpotatissallad med kapris från Linas matkasse och vi bägge ger den en 4 i betyg av 5 möjliga :)



Idag kom även filmpaketet Tony beställde i helgen, fort gick det :o
Var två filmer till mig, tre till Tony och fyra till Jesper men oftast gillar hela familjen Jespers filmer och Tony gillar oftast mina oxå. Är väl jag o Jesper som inte har samma smak på hemska filmer som Tony ;)


Vi får se om det blir att se nån film ikväll, min ena film var marsattacks som Tony aldrig sett så det är hög tid han gör det :)


Mina naglar fick bli glittrande lila idag oxå, dom håller bättre då jag försöker sköta om dom o lacka dom o då lyckas jag få dom lite lägre :) har börjat gå till Kickis nagelmakeri oxå ungefär var tredje månad för en manikyr där hon verkligen klipper o slipar o filar naglar, nagelband o gör så dom stärker sig mer o jag har märkt stor förbättring på naglarna sen jag började med det :)


- Lotta via iphone 4

Inga kommentarer: