2011-06-06

Älskade mysdag

Min son och make håller mig uppe. Älskade sonen är så duktig på att cykla nu så vi gick en promenad idag och han cyklade :) Först åt vi lunch ute på balkongen och njöt av det fina vädret och det faktum att vi hade hela familjen samlad och kunde mysa.





En stund efter vi ätit klart och gjort oss redo tog vi en promenad efter Skellefteälven och gick bl.a. Bort till kanotudden där vi stannade en stund och Jesper gick på upptäcksfärd och kikade på allt möjligt :)




















Sen promenerade vi hemåt igen och gjorde handlingslista så grabbarna åkte och skulle handla så vi kunde göra en brakmiddag tillsammans. Skulle grilla den mumsiga maträtten från förra veckan jag gjorde o hade planerat sitta o njuta av kvällen ihop oxå på balkongen.

Får skjuta upp grillningen dock efter ett telefonsamtal från Tonys jobb... Klockan 20.00 påbörjar han ett extrapass som sedan går över till journatt så jag får sova själv inatt.. Får bli någon snabb middag här i afton istället då grabbarna kommer hem från affären.

Funderar på vad jag ska hitta på ikväll.. Börjar vara riktigt ensamt sitta själv på kvällarna :(

Men tur iaf vi hann mysa så mycket som vi gjort idag. Har haft det toppen med min familj <3


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: