2011-06-19

En gladis :)

Kolla vilken glad kille :)





Han blev jättenöjd över sina småpaket och lego Ninjago-basen :)
Han och Tony började sätta ihop den, sen började Tony med maten så fick jag hjälpa han istället :) är ju som skoj bygga lego, även om jag är kass på fantasi och vad jag ska bygga om det är på fri hand :)

Tony åkte o jobbade sen och jag la mig tidigt. Morgonen efter så kom han hem efter ett bra nattpass och sen vid lunch cyklade han och Jesper ner till Joypeak för att kolla in det :) Jesper var så himla glad över att han hade orken att cykla från oss och bort dit och sen hem igen :) Stolt liten kille :)

Sen då grabbarna kom hem blev det en sväng o veckohandla. Jag hade satt ihop ett gäng middagar av våra favoriter från Linas matkasse som vi ska äta denna vecka då det inte är någon leverans :)

På afton så åkte vi till mina föräldrar och åt tacos och tårta tillsammans med syrran o hennes familj för min svägerska och hennes dotter är här och hälsar på och Vickan fyllde år o bjöd oss då på kalas :) Såg ut som hon vart glad över sina presenter iaf :)

Hemma blev det en tidig kväll igen. Orken tryter :(


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: