2011-06-30

Festivalen på kvällen

Som jag skrev innan så kom Thimmy o hämtade upp oss vuxna vid sextiden igår kväll och vi åkte sedan förbi Coop o handlade o tog ut lite pengar innan vi fortsatte hem till Thimmy :) där drack vi, pratade,skrattade,sjöng o spelade spel tills det var dags att påbörja vandringen in till stan o festivalen :)





















Vi spelade "trodde du ja" och "draw" o bägge spelen var roliga och vi hade väldigt trevligt tillsammans under kvällen :)


Framme på området mötte vi upp Anders som är hemma från Västerås och hälsar på nu och jag hoppade upp o gav han en stoor kram, för vi hann aldrig ses förra sommaren nämligen då han var uppe så det var två år sedan sist! Sen stanna jag o åt en oxfilérulle innan vi gick in i megafonentältet ett tag :) Där träffade lite mer folk vi kände o även SmurF så han fick oxå en hoppande kram :)


Efter en stund gick vi ner till strandtältet men då brann det som en gigantisk eld i magen på mig så jag fick säga hej då till vårt sällskap och ringa efter Nalle, som skulle köra hem oss. Tony följde med mig hem men Alexandra och Daniel stannade kvar i stan och med all rätt. Vill inte att alla ska behöva åka hem bara för jag mår kasst. Förstod nästan dock att jag skulle få problem med magen iom att jag har så starka tabletter o svag mage sen innan :)

Väl hemma hade allt gått bra med barnen o Nova hade ju såklart charmat som vanligt ;) Så mamma o Sten gick hem till sig och vi började lägga oss men Tony fick massa ont i magen oxå uppe vid hans bråck :( vips så hör vi nyckeln i dörren och Alexandra och Daniel var hemma dryga timmen efter oss?


Då visade det sig att dom gått ut ur ena öltältet för att hämta ut mer pengar och sen hade dom inte blivit insläppta igen för tälten stängde tydligen redan klockan ett och då hade dom inga mer insläpp på slutet. Jag hade skickat Nalles nummer till Alex oxå eftersom han erbjöd sig att köra hem som oxå så dom fick sig hem ordentligt då dom inte riktigt hittar i Skeå :)

Så vi sa som att då hade vi egentligen kunnat åka hem allihop samtidigt ändå om vi vetat att dom stängde så tidigt :) Men dom hade haft väldigt trevligt iaf igår och det blev jag väldigt glad över att höra :) Mådde änna lite dåligt över att behöva avbryta kvällen och åka hem o lämna dom men det löste sig ju bra :) Tur vi har fina vänner som tog hand om lillasyrran min ;)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: