2011-06-02

För övrigt

Så går det framåt för katten :) Man börjar känna igen honom mer och mer och han blir mer pigg för varje dag som går :) vi ska tillbaka på tisdag på återbesök med honom, så ska hon lyssna igen på hjärtat och se om hon hör blåsljud då och hur han verkar :) jag är så sjukt glad att han blir friskare för varje dag som går. Nu är han vid min sida igen oftast, han hoppar upp på fönsterräcket o kikar på fåglarna. Han tjuter efter uppmärksamhet då han vill ha vatten från duschen o han blev intresserad då Jesper tog fram lekpinnen med boll o "konfetti" o ville leka :)



Igår morse åkte jag och använde presentkort jag fått då jag fyllde år. Blev en 90min lång ansiktsbehandling på Aqua spa och det var otroligt skönt :) hade jättebra hudterapeut också som var trevlig och surra med :)
Efter det så gjorde jag lite ärenden på stan, korrigerade brillorna bl.a. Hos optikern :) hittade även en "fyll i mig"bok som jag inte kunde låta bli att köpa :) handlar om vårt bröllop :)








På eftermiddagen var det dags för besök hos sjukgymnasten igen och få akupunktur och sen hem igen o städa lite o diska o försöka ta det lite lugnt.
Min läkare ringde oxå och jag fick förnyat recept och vi pratade länge och det var ett givande samtal. Vi pratade bl.a. Om att hon funderat på att ta kontakt med min andra läkare och/lr min psykolog för att försöka bygga kontakt mellan dom så det blir så bra som möjligt för mig. Utan att jag själv nämnt något så tog hon upp att det kanske var jobbigt för mig med flera kontakter på olika ställen för olika saker och det stämmer så bra!

Är jobbigt för man vet inte heller vad som går ihop med vad, lr krockar med vad o det vet ju inte läkarna heller eftersom det är olika ställen o olika saker det handlar om. Ibland vet man inte vart man ska vända sig med vissa frågor.
Hon sa oxå att det är viktigt göra en planering nu om jag ska få gå i smärtskolan, för det tror hon är något jag behöver och då är det ganska påfrestande om jag har tusen andra saker jag stressar för.


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: