2011-06-21

Måndag

Inleddes med ett besök på Apoteket för mediciner och sedan akupunktur hos sjukgymnasten.. Hade mer värk än vanligt i kroppen kände jag, speciellt operationsärret runt kroppen :( Men jag var på akupunkturen och sen åkte jag hem en sväng och kollade om mitt paket hade kommit och gjorde mig klar för att åka in till stan där jag mötte upp SmurF och gick o fikade lite :)


Då vi fikat klart begav vi oss en sväng på stan. Jag skulle ju lämna igen klänningen jag köpte häromdagen men tror ni inte jag kom ut med likadan modell men annan färg? ;) Den hade spruckit lite i ena sömmen så jag fick den för halva priset. Yey :) köpte ett packe strumpor oxå inför sommaren :)





Hittade även denna söta skylt som jag införskaffade som ska få hänga på lämpligt ställe :) det är en klädnypa bakom hjärtat som håller fast komihåg-lappar :)


Då vi skiljdes åt på stan så åkte jag o köpte mer sprayfärg och sen upp till solbacken o använde en rabattcheck jag fått som gick ut :) Hittade planet51 på bluray o bra pris så köpte det till Jesper och en häften mer till Tony :)

Efter det direkt hemåt o spraya ett varv på grinden och så kom Jesper hem. Vi pratade en hel del då oxå och sen gömde jag hans lego ninjago och ritade skattkartor så han fick hitta dom. Han tyckte det var superroligt och var jätteduktig på att läsa kartorna jag snabbt ritade fram :)

Tony? Ja, som jag brukar skriva, då jag säger nåt ska bli lugnt, blir det ikke det.. Han skulle jobba 07.00-15.30 igår, men dom behövde folk så han jobbade extra till 21.00 men fick åka på akuten med en vårdtagare så han var inte hemma föränn efter elva igårkväll.. Stackarn :( Men allt hade gått bra iaf som tur var och idag var han ledig så han kunde vila upp sig lite :)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: