2011-06-26

Midsommarafton

På midsommarafton så jobbade tyvärr min kära make mellan 11.00-21.00 så vi fick fira största delen av dagen utan honom. Men vi blev inbjuden att äta middag hemma hos Sarah o Leif o deras barn och gott var det :)











Vi fick smarrigt grillat och till efterrätt så åt vi utav min jordgubbstårta som jag tog med mig dit och alla blev mätta och belåtna :)














Daniel och Leif gick ut och slutförde bygget av midsommarstång och sen gick vi alla ut en stund och trotsade myggen och kollade in den :) Leif och barnen dansade lite runt den oxå, har jag på video ;)








Sen blev det att barnen stannade ute en stund och hoppade På studsmattan och roade sig en del medan vi andra flydde myggen o gick in :)





Tony kom också dit direkt efter jobbet och fick värma upp lite mat så även han fick grillat i magen ;) Sen vid halv elva eller nåt sånt tog Alexandra och Daniel en promenad hem med Tonys cykel och bägge barnen medan jag o Tony tog bilen förbi mamma o lämnade av tårta innan vi åkte hemåt också.

Hade en jättetrevlig midsommar, är glad att få tillbringa den o flera dagar med älskade lillasyster <3


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: