2011-06-07

Myspys

Tony åkte ju på att jobba jour inatt och i morse kom han hem och det hade gått bra :) vi åkte till veterinären med kissen oxå på förmiddagen och veterinären var så glad att se honom. Hon sa till sin assistent, som inte varit där förra gången, att han varit så dålig sist att hon inte trodde han skulle överleva det hela.. Så både vi och hon var väldigt glad över att han piggnat till så pass :) Så nu ska vi ta och minska på hans medicin och se om det går bra, då ska vi ta bort den helt om en vecka :) det dåligs i det bra är dock att hon inte har någon aning alls om vad det var för fel på honom, hade det varit hjärtsvikt hade hon känt det nu då hon lyssnade på hjärtat.. Lunginflammation var det inte lr förkylning osv pga han varken hade hör feber lr hosta osv..

Men jag är så glad han är frisk igen nu o håller tummarna för nedtrappningen av medicinen :)

I afton gick vi upp med mat till mamma där syrran o Saga oxå var och så bjöd vi alla på grillat kött med bulgur och såsen till som jag lärt mig via linas matkasse :) supergott tyckte alla :) sen gick vi hemåt o lilleman blev lagd och jag myste med min make innan han åkte på jobbet, inatt jobbar han vaken natt nämligen..


Ska nog lägga mig snart, är trött o slut. Varit mycket idag känner jag.
Är fortfarande väldigt deprimerad och nere och tacksam för att min son o make håller mig ovanför vattenytan. Utan dom är jag otroligt ensam och sitter där jag sitter så att säga. Men börjar mer och mer vänja mig vid tanken på ensamheten jag lever i, så antar det blir lättare med tiden.

Hoppas ni andra haft en bra dag iaf <3


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: