2011-06-16

Onsdag o full rulle

Onsdagen åkte jag o grabbarna till stan, mitt mål var kickis nagelmakeri där hon fick ta hand om naglarna lite och klippa o fila o mjuka upp nagel anden :) Medan jag var där åkte grabbarna iväg till Tonys skola för att prata om betyg så han skulle få dom hemskickade :) Då vi alla var klara åkte vi ner till stan en sväng och kikade o sen hämta vi ut mitt paket med bikini i som faktiskt satt bra på mig, score!

Då vi var på väg hem fick jag sms av Joanna som frågade om jag ville följa med på ett genrep av "Det susar i säven". Det är en utomhusteater som har premiär på nordanå på lördag och pågår fram till 18/7 :) blev så himla glad att hon tänkte på mig, att hon ville att jag skulle vara en i hennes sällskap tillsammans med flera andra så jag tackade snabbt ja :)

Väl hemma blev det middag från Linas matkasse, det blev Hamburgare med bröd, dressing och ugnsrostad färskpotatis och min man gav 2.5 tror jag i betyg (godkänd) medan jag nog gav den en 3.5 :) dock tycker jag potatisen inte var någon hit, hellre att man gjorde klyftpotatis med mindre bitar lr ha pommes till lr så men hamburgaren med dressingen till var supergod :)


Grabbarna gick ut o hade lite skoj med vattenballonger o jag gjorde mig redo för teatern och åkte iväg. Den var superbra! Ska gå och se den en till gång i sommar tänkte jag, med familjen :) Kanske tar med nån av syrrorna dit då dom kommer upp. Var ju som mysigt sitta ute oxå o titta på teatern :)

Då jag kom hem blev det lugna puckar. Åt rostat bröd som jag av nån anledning fick cravings efter och så la jag mig tidigt :) mådde inte så jättebra efter jag lagt mig.

På natten vaknade jag och behövde kräkas igen.. Kräktes en omgång tills det kom lite lite vattnigt och sen kunde jag somna om igen. Vet inte om jag fått nån biverkning av nån medicin lr vad som är galet :s brukar aldrig ha såhär.. Antingen kräks jag inte, eller så har jag magsjuka o mår pyton en hel natt. Det är liksom dom två alternativen jag har haft i hela mitt liv.. Så detta är tokknas..

Jaja, det ordnar sig väl :) men kom nu ihåg ni som bor runt Skeå!
GÅ OCH SE DET SUSAR I SÄVEN! :) den är superbra :)


































- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: