2011-06-14

Söndag o måndag

Söndagen blev väldigt lugn, lilleman kom hem och vi myste på och sen åkte Tony på jobb klockan fyra och kom inte hem föränn klockan 07 morgonen efteråt. Jag städade o organiserade lite här hemma och på Jespers rum, men än finns det mycket att göra o rensa :o

På kvällen då det var dags att lägga den lille herrn så hade några ungdomar tagit plats i lekparken utanför... Dom hade kört in sin Volvo 240 o skrålade hitta brudar med Magnus uggla på högsta volym och bas och efter det följde det ännu fler låtar av alla möjliga sorter men på högsta volym o bas.. Tack o lov vart det tyst efter en stund men oj, vad man blir irriterad såna gånger.. Känner mig som värsta gammkärringen som gnäller ;)

Igår fick Jesper åka på förskolan för dom skulle på någon sagostund så även dom lediga äldre barnen var välkomna att följa så då passade jag o Tony på att gå ut o börja rensning i förrådet så Margareta kan få tillbaka sina flyttkartonger någon gång ;)

Vi flyttade ju från ett tvåvåningsradhus med stort förråd till en lägenhets3a med litet förråd så det vart rätt fullt där o under vintern har man inte gärna gått ut o börjat rensa...
Men igår hann vi väl halva förrådet iaf, o fick fram dom mesta av hennes lådor som tur är :) minuset är att man ofta drar in massa i huset igen som man upptäckt o "kan vara bra att ha inne" ni vet ;)


Sen på afton så kom leverans från Linas matkasse och denna vecka låter allt smarrigt :D så det ska bli nice :)


Fick även hem mitt Oriflamelinne som jag ska kunna ha dom gånger jag är med o ska representera dom. Sjukt sällan nuförtiden iom mitt mående men nu har jag iaf snyggt linne för dom gångerna :)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: