2011-06-19

Söndag

Idag så åkte jag förbi mammsen och fick lite hjälp av Sten, har nämligen fått ta över syrrans trappgrind som vi ska sätta upp nu då mina småsystrar kommer med sina småttingar hit så dom inte ramlar ner för trappen och då är våran öppning för bred så det går inte fästa den :(

Så jag fick hjälp av Sten att få fram några träklossar så jag kan skarva :)

Sen tog jag med mig mammsen och åkte och handlade vit sprayfärg på Coop bygg och där hade dom jättefina amplar för bara 99kr så det fick följa med en sån hem oxå :)


Sen vidare till stackis och äta en räkmacka men fick ju ta med hälften hem,dom är tokstora ;) hälsade på kusinvitamin oxå som stod i en av bodarna med sin butik "mitt änglarum" och där inskaffades en zinkblomlåda som ska på balkongen :) Måste bara få i blommorna först :p


Väl hemma har jag försökt ta det lite lugnt, mår kasst.. Tony jobbar idag mellan 11-21 så längtar efter honom.. I morgon börjar han sitt sommarschema så då blir det mer jämna pass och vi vet mer i förväg när han jobbar och inte.

Och nu är det dryga tre dagar kvar bara tills minsta syrran kommer. Åh vad jag längtar efter dom!!! Sen den 6e, några dagar efter hon åkt, då kommer min andra lillasyster o hennes familj så då blir det nedräkning till dess oxå. Saknar er brudar!


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: