2011-06-26

Söndag

Idag fick jag sovmorgon. Vet inte om det är nya värktabletten eller sömnmedicinen som gör mig sjukt morgontrött! Jag sover fortfarande dåligt på nätterna men morgonen är jag som sagt sjukt trött. Klockan var nästan elva då jag väl orkade ta mig ur sängen!

Tony åkte och jobbade och Jesper åkte till sin mormor o morfar och efter en stund så åkte vi andra upp till solbacken för att kolla in Skohusets rea :) Alex köpte sjukt tuffa skor till Nova och jag köpte ett par sandaler till mig, och ett par till Jesper med Blixten på :)





Sen förbi Apoteket och Ica Maxi o handla lite innan vi styrde kosan hemåt igen :) Mamma kom förbi med Jesper och tog Stens present och Alexandra, Daniel o Nova lekte i lekparken en sväng också :) Jesper ville hellre vara inne med mig och börja i sin mattebok jag köpte till honom idag på ica maxi :) Han var superduktig på att klara uppgifterna vi provade :)





Sen klippte Alexandra Daniel och jag fixade middagen, kött med gräddsås och ris. MUMS! :)

Middagen åts ute på balkongen i det underbara vädret vi har fått och nu gick Alexandra ut med bägge barnen till lekparken igen en stund :)

Idag har jag haft sjukt ont i nacken, axlarna och skulderbladen och ont i huvudet :( Vet inte vad som gjort det, men haft lite lindrigare nu ett tag så då bör man väl räkna med bakslag som dessa.. Och kanske går man och spänner sig lite extra oxå då man fått gäster och man är ju lite mer på nålar då oxå så kanske det är något sånt.

Förresten, ni vet ju mitt sår? Som var infekterat? Jag gick ju till läkaren och han sa att det inte var någon fara och att jag skulle hålla koll och byta förband och sådär på det.. För varje dag har jag sett mer och mer av stygnet som stuckit ut typ 1mm från början ur ett hål där.. Och det var genomskinligt från början, men illgrönt nu sista dagarna och idag då jag skulle visa Alex då jag bytte förband, att jag trodde kroppen försökte stöta bort den så var den helt lös så jag kunde peta bort den från såret! Så min teori verkat ju stämma, att det var stygnet som kroppen ville bli av med.. Så nu kanske det börjar läka ordentligt. Vi får hoppas iaf :)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: