2011-06-22

Städa städa varje fredag

Och så varje juuuul. För det tycker jag är kuuuul. Lr hur den nu går ;)

Idag så är det full rulle hemma. Städar det grabbarna inte hann igår, renbäddar sängarna och hämta madrasser hos mamma och göra ordning där lillasyster o Daniel ska sova och så ska man ju hinna med dagliga sysslor som laga mat och så har vi tvättat osv oxå :)


Gjorde soppa idag till lunch o Tony sa då att syrran frågat efter den igår o ville jag skulle göra den så jag gjorde lite extra o skickade upp till mamma där hela bunten stod o målade lillstugan :) alla blev mätta o belåtna iaf :)


Hittade Findus som lagt sig mitt i ringen av dammsugarslangen, såg rätt roligt ut ;) myskissen :)


Saga kom hit en stund också och dom två såg på en av Jespers nya filmer som han inte hunnit se än och sen gick hon hemåt :)

Jag åkte en sväng till läkaren oxå för att kolla såret och hur det verkade vara men det behövdes ingen antibiotika lr så, utan jag ska bara hålla koll så det inte blir större lr jag får ondare :)

Nu håller vi på att sätta upp barngrinden vid trappen som inte går som vi vill och sen ska jag och SmurF iväg och åka luftballong. Yey :)


- Lotta via iphone 4

Inga kommentarer: