2011-06-02

Stolt fru!

Min man kom hem från sista praktikpasset med betyget i handen och visade mig det samtidigt som han sa: "tänk nu på att jag aldrig varit i kontakt med yrket innan praktiken och inte är van och sådär..." och jag frågade förvånat direkt om han fått dåligt betyg lr vad han menade.. Men jag fick läsa själv helt enkelt o gjorde det..

Han hade fått FULL POTT på alla momenten i betygsunderlaget! Visste att han skulle få bra, men var osäker på högsta betyg, ibland har handledare på praktiker en liten rädsla för att sätta högsta betyg, vet inte om fler har såna erfarenheter lr? :)

Men iaf så trodde jag att han åtminstonde skulle få näst högst med tanke på hur han pratat om arbetskamraterna och praktiken och bemötandet :) tyckte nog utifrån det jag hört, att han borde få högsta men visste inte då pga det jag skrev innan :)

Jag är glad det inte var så, utan att han faktiskt fick dom betygen han är så förtjänt av och att det gör honom starkare och med bättre självkänsla och självförtroende inom arbetslivet. Att han får se svart på vitt att folk uppskattar hans arbete och tycker han är bra på det. Hans gamla chef var ju inte den bästa precis på sånt ;)

Ja, här ser ni exempel på hans fina betyg han fick :)





- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: