2011-06-21

Tisdag

Ja idag klev jag ju upp tidigt och åkte iväg på utredning uppe på smärtkliniken i stan på sjukhuset.


Var möte på möte på möte på möte med sjukgymnast, sköterska, arbetsterapeut och psykolog & så en avslutningsstund med hela bunten och ett litet break för lunch mitt i.

Tog ordentligt på krafterna kan jag säga! Tror det gick bra ändå, det är för en bra sak och jag hoppas jag får vara med i smärtskolan dom ska starta under hösten men vi får se om jag platsar enligt dom :)

Ska iaf träffa sjukgymnasten igen på måndag och påbörja mindfullness för att se under sommaren hur jag kommer överens med det.. Det är en av dom större grejjerna dom använder sig av i smärtskolan och funkar inte jag med det, så är det svårt för mig vara i smärtskolan.. Så vi får se :) dom verkade positiva iaf med att jag skulle behöva det, och att jag hade rätt bra med insatser från andra håll oxå som var grundade ordentligt och kanske kunde stå lite på sidan så jag kunde orka med smärtskolan. Men ja, vi får se framöver :)

Passade oxå på att hämta ut mer adhd-medicin då jag ändå var i stan och nära "rätt" apotek men sen påbörjade jag åka hemåt :) Stannade till på Ica i hamn o hämtade ut del 2 av 3 delar av en order :) Tunna långärmade tröjor åt Jesper att ha under sommaren :)

Men sen direkt hem och mötte grabbarna som tog över bilen och åkte till Leos lekland med syrran o svägerskan. Jag stannade hemma för att det skulle innebära kaos att ta mig till Leos lekland efter en sån här dag.. Med alla intryck, ljud, rörelser, färger osv osv osv..

Då jag kom in hemma fick jag en stoor positiv överraskning! Mina grabbar hade storstädat nästan hela vårt hem <3 <3 Jag som hade smått panik för det iom att lillasyster kommer i morgon kväll och jag vill ha det städat innan dess.. Jättegulligt gjort av mina finingar! Kunde inte blivit bättre överraskning :)

Nu ska jag passa på att vila lite innan dom kommer hem och vi ska göra middag :)

Hoppas ni andra haft en fin dag, kasst med kommentarer ;)

- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: