2011-06-28

Tisdag

Idag skiner solen för fulla muggar och värmen är här och hälsar på :)
Jag hade ställt väckarklockan o gick upp en stund efter Jesper och började packa badkläder och sätta igång kaffet åt lillasyster :)

Lät dom sova lite längre än vi sagt igår så då jag väl gick in o skulle väcka dom så var redan Nova o Alex på väg upp och efter en liten stund kom även Daniel :)


Vi gjorde oss redo och sen tog vi bägge bilarna och åkte iväg till vitbergsbadet där vi tillbringade några soliga timmar :) var så skönt åka iväg och göra något tillsammans och få njuta lite av solen och lilleman var snabbt på väg till vattnet då vi kom dit :)
Hungern kom smygandes så Tony o Daniel gick o beställde från grillen och fick vänta nästan 45min på maten! Det är nästan skandal kan jag tycka! Nåja, till slut var maten klar iaf, hamburgertallrik o kebabtallrik beställdes som tydligen tar så lång tid att göra iordning?

Tack o lov var maten god iaf och vi åt med stor aptit innan det var dags för lite mer bad o solning :) SmurF kom förbi en sväng oxå och sa hej innan han skyndade vidare till nästa sak han skulle på. Alltid på språng den karln..





Då vi gjorde oss redo för att åka hem såg jag att jag fått avisering från H&M o äntligen hade vårt paket kommit :) Så Tony gick in o hämta det på vägen hem från badet :)

Tyvärr var bägge skorna för stora för mig, och även dom vita jeansen :( så dom får skickas tillbaka och då fanns bara dom svarta skorna i en mindre storlek, inte dom beiga :( Kanske hittar man dom i stan i rätt storlek?

Nu är Tony iväg och jobbar kväll och vi tar det lugnt i soffan. Daniel ser film o Nova har somnat. Jag o Alex har städat lite i Jespers rum som blivit utdraget oxå :)


- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: