2011-06-24

Torsdag

Det blev att gå o lägga sig väldigt sent på onsdag kväll. Jag och SmurF var tillbaka i stan vid midnatt och körde förbi Max o handlade lite mat, sen körde jag hem honom innan jag fortsatte hem till mig :) var väl hemma drygt halv ett och då hade lilleman slocknat på soffan, men resten var vakna så då blev det kramkalas för lillasyster o Daniel och Nova hade ju dykt upp tidigare under kvällen :) så blev inte föränn efter två någon gång som man hamnade i sängen för att göra natt :)

På torsdagen försökte man sova ut men gick inte så länge för jag skulle ju vara hos sjukgymnasten på fm. Där blev det akupunktur som vanligt och sen sommaruppehåll nu därifrån. Till hösten ska jag nog börja prova bassängträning med min sjukgymnast. I en grupp hon ska träna :) om jag känner jag får sämre igen efter akupunkturen ska jag höra av mig så får vi börja igen med den :)

På eftermiddagen så blev det en sväng till stan, Claes Ohlsson hade såklart slut det jag var ute efter :( men vi åkte vidare till Apoteket och coop o handlade lite och sen hem o möta upp grabbarna, för Tony hade varit och jobbat på dagen o lilleman en sväng på förskolan.

På kvällen blev det väldigt lugnt, alla var som trötta efter dagen innan och Alexandra hade ju kört nästan 100mil oxå så inte konstigt hon var trött :)
Vi grillade till middag iaf, på våran elgrill och hade mysigt :) Nova är ju världens godaste och charmigaste unge btw ;) hon har nog charmat oss allihopa :p
Men sjukt hur stor Jesper blev helt plötsligt, då man var först med Nova på dagen och så kom Jesper hem sedan och man kunde ha ordentliga dialoger och diskussioner med honom. Han känns nästan som en tonåring ;)





- Lotta via iphone 4 eller iPad2

Inga kommentarer: